نوبهار 1403 پیشاپیش مبارک باد ... حراج ویژه تا 13 فروردین 1403 تمدید شد

قوانین خرید محصولات دارای ضمانت خرید پس از بافت


بافنده محترم

رعایت نکات زیر در بافت محصولات دارای ضمانت خرید توسط شرکت الزامی میباشد و در صورت عدم رعایت, محصول بافته شده بدون هیچگونه تعهدی برگشت داده می شود :


مورد اول ) قيمت های درج شده در ضمانت نامه براي فرش و تابلوفرش هاي بافته شده بدون ايراد و با بافت استاندارد ميباشد لذا طبيعي است كه در صورت مشاهده عیوب بافت که با انجام هزینه های مرمت و رفوگری قابل رفع باشد دستبافته ها از حالت تضمين خريد خارج شده و با توافق طرفين دستبافته خريد ميشود. (( تشخيص كيفيت بافت و همچنين وجود هرگونه عیب در دستبافته ها فقط توسط كارشناسان شركت انجام ميشود )) . منظور از استاندارد بودن بافت یعنی اندازه اصلی و استاندارد درج شده , عدم ترنج دار شدن دستبافته , عدم چندچین پود , عدم اجرای صحیح پودکشی , عدم جویدگی یا درهم شدن پرزها , عدم جفتی بافی یا تقلب در بافت , عدم سرکجی و موارد کلی دیگر در بافت فرش و تابلوفرش .

مورد دوم ) فقط محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی شرکت به صورت ضمانت خرید مشخص شده باشند شامل این طرح می شوند و برگه ضمانت نامه هنگام ارسال محصول داخل بسته قرار میگیرد . لذا بعد از بافت ارسال برگه ضمانت نامه فوق به همراه دستبافته الزامی میباشد و در صورت عدم ارسال برگه ضمانت نامه ، دستبافته عودت داده خواهد شد .

مورد سوم ) باركد تمامي محصولات بافته شده بايد ابتداي كار توسط بافنده استعلام شده باشد تا از صحت و اصل بودن نخ و نقشه اطمينان حاصل نمايد لذا در صورت عدم استعلام بارکد محصول , آن محصول از حالت ضمانت خرید خارج میشود .

مورد چهارم ) محصولات بافته شده فقط طبق زمانبندی درج شده بر روی ضمانت نامه خریداری می شوند و زودتر از موعد درج شده امکان خرید توسط شرکت فراهم نمیباشد مگر تعویض با نخ و نقشه جدید که مابه التفاوت مبلغ در سررسید ضمانت نامه تسویه میگردد . همچنین در صورت گذشت 7روز از زمان درج شده در ضمانت نامه و عدم ارسال دستبافته به شرکت خرید توسط شرکت انجام نمی پذیرد .
مورد پنجم ) با توجه به حجم محصولات ارسالی به شرکت ، در صورت تایید دستبافته ، تسویه حساب مبالغ ضمانت خرید  تا 30 روز بعد واریز می گردد .

مورد ششم ) تمامي محصولاتي كه براي شركت ارسال ميشود بايد پرداخت و شسته نشده و به صورت خام باشد .

مورد هفتم ) فقط محصولاتی که دارای عرض کار بیش از 900 گره  میباشند به صورت نقشه چرخیده ( معکوس ) مورد ضمانت خرید قرار میگیرند و مابقی محصولات باید با نقشه عادی و معمول مورد بافت قرار گیرند ( امکان ارسال نقشه 2 و یا 3نفره برای هر مورد امکان پذیر میباشد ) .

مورد هشتم ) هزينه ارسال محصولات بافته شده به دفتر شركت به عهده بافنده ميباشد و در صورت عدم قطعي شدن خريد دستبافته, هزينه عودت محصول نيز به عهده بافنده ميباشد .



خرید محصولات دارای ضمانت خرید  به منزله مطالعه و قبول تمامی شرایط ذکر شده  توسط مشتری میباشد .